ambervanveen.reismee.nl

Eerste blog!

Hallo lieve familie en vrienden,

Ja jullie lezen het goed, mijn allereerste blog!
Voor degene die het nog niet weten, ik wil, nee ik ga au pair worden in Australië, Down Under!! Al jaren zeg ik dat ik graag naar Australië wil en nu gaat het dus ook echt gebeuren! Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur.

De planning is om na de zomervakantie naar Australië te vertrekken. Maar om echt te vertrekken gaat er een hoop aan vooraf. In januari heb ik een informatiedag bezocht in Amsterdam van Travel Active en al mijn vragen gesteld. En 7 april was de dag dat dit hele avontuur officieel begon, na de boeking kreeg ik een checklist die ik moest afwerken. Van het invullen van formulieren, het maken van een brief en een fotoalbum voor mijn toekomstige familie, referenties in laten vullen tot een bezoekje aan het gemeentehuis. Nogmaals bedankt voor iedereen die mij hierbij geholpen hebben!

Vanmorgen, 16 mei stond er weer iets belangrijks op de planning, het Skype interview om mijn Engels te testen. Manman wat was ik zenuwachtig. Nog zenuwachtiger dan voor mijn eindgesprek van mijn opleiding die ik vorige week gehad en gehaald heb! Het Skype interview ging wel redelijk en ze vonden mijn Engels ´netjes´. Een mooi compliment dus! Komende week worden mijn referenties gecheckt en als dat gedaan is wordt het totale pakket naar de partner organisatie in Australië gestuurd waar ik dus ´gecheckt´ word. Spannend!

5 juni heb ik een voorbereidingsworkshop op het kantoor in Venray. Dus stapje voor stapje komt dit avontuur steeds dichter bij.

Nou dit was hem dan, mijn allereerste blog. Leuk dat je hem hebt gelezen en tot snel!!

Liefs, Amber

Reacties

Reacties

Mariell

Lieve am
Heel veel
Succes met alles en ik ga je zeker volgen dikke?

Hanneke

Lieve Amber, wat een geweldig avontuur gaat dit worden! Je bent echt een kanjer!
Het is een prachtig land. Ik vind het echt gaaf om je blog te volgen. Zie je voor vertrek nog?

Sanne

Leuk!! Have fun Down under!!

Jolanda

Super leuk Amber. Het bloggen gaat je goed af en de rest ongetwijfeld ook! En gefeliciteerd dan nog hè met het goed afronden van je opleiding. Ga je zeker weten volgen maar ook zeker weten nog zien!

Sonja

Hoi Amber wat een mooi avontuur ga je aan, heel veel plezier straks en we gaan je zeker volgen.
Liefs Sonja, Richard en Amaya.

Yentl

Superr gaaff ik zou graag mee willen hihi

Mieke

He Amber
Wat gaaf zeg
Ik wens je heel veel succes
En ik ga je volgen!

Ria & Lars

Wij gaan je zeker volgen. Veel plezier. Lars gaat je missen op de zaterdag bij Lunchroom Bijzonder

Esther

Moedig, stoer, gedurfd, en zeker spannend! Go for it! ?

Linda

Hey Amber ,
Wat gaaf dat je dit gaat doen. Super spannend! Heel veel plezier daar down under.

Groetjes van Linda Lindeman

Astrid

Heel gaaf Amber. Dat wordt vast en zeker heel gaaf en we gaan je zeker weten volgen. Hop ook even over naar Nieuw Zeeland. Je bent er vanaf Australie zo. ?

Tineke

Super Amber ...we gaan je volgen en gefeliciteerd met het behalen van je mondeling examen ????
Groet Tineke

Janneke

Wow Amber wat een gave plannen, ontzettend leuk! Ik kijk uit naar je verhalen! Kus Janneke

Oma

Veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen. Liefs Oma en Opa

Jenny Binkhorst.

Hoi.Amber.Wat een avontuur.Harstikke gaaf.Succes met de voorbereidingen.Ben benieuwd naar je verhalen.

Noëlle

Ha Amber,

Wat leuk! Spannend en gaaf! Suc6 met alle voorbereidingen hoor. Down under staat nog op onze Bucketlist, maybe 2021, we zijn onlangs in Canada en America geweest overigens dus niks te klagen met weer 2 nieuwe landen op de (geocache)kaart erbij :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active