ambervanveen.reismee.nl

En het is een!?

Jongetje!! Vorige week is mijn hostmom bevallen van een jongetje! Onwijs leuk want nu heb ik straks de zorg voor 2 meisjes en een jongetje! De kleine ligt omdat hij ruim een maand te vroeg geboren is nog wel in het ziekenhuis aan de beademing en in de couveuse. Maar hoop op elk moment weer een mail te krijgen met dat hij thuis is.

Verder heb ik ook niet stil gezeten en heb ik mijn behoorlijk lange to do list bijna afgewerkt. Het contract is getekend, mijn telefoon abonnement aangepast, een begin gemaakt aan de aanvraag voor mijn reisverzekering, laatste spullen zoals een jas, powerbank en een leuk voorleesboek van Jip en Janneke voor de oudste gekocht en mijn werkvisum aangevraagd. Al kostte dat visum wel een hoop tijd en frustratie doordat de vragenlijst ontzettend lang was. Maar de beloning ervan was groot want nadat ik betaald had, had ik binnen 1 minuut mijn visum al in de inbox van mijn mail staan! Heerlijk!

Nu mijn visum binnen is mag ik dus echt gaan werken. Na overleg met de familie hebben we besloten dat maandag 9 september mijn eerste werkdag is. Alhoewel dat toch wel een beetje gek klinkt. Ik woon namelijk gewoon bij de familie thuis dus zal ik buiten mijn werkuren ook gewoon bij de familie zijn. Nadat de eerste werkdag vast stond kon ik het natuurlijk niet laten om mijn vliegticket te boeken. Na al een paar dagen Skyscanner in de gaten te hebben gehouden had ik een heel mooi ticket op het oog. En hij was nog beschikbaar ook! Helemaal super totdat ik hem aanklikte en het ticket ineens 400 euro duurder werd.. nou dat was even dikke vette pech. Na een baal momentje en een hoop zoekwerk kwam ik een goedkoper en beter ticket tegen!

Op maandagavond 2 september vlieg ik om 21.50 de lucht in! Ik vlieg met Emirates eerst 6,5 uur naar Dubai waar ik een overstap heb van 4 uur. (Kleine droom toch wel om ´even´ over te stappen op Dubai) Na de overstap stap ik weer het vliegtuig in om 14 uur later, ja echt 14 uur, uit te stappen in Brisbane waar mijn familie mij op komt halen. Die kleine droom om over te stappen op Dubai wordt nog mooier want ik vlieg niet zomaar in een vliegtuig maar in een AIrbus A380, het grootste passagiersvliegtuig ter wereld! Er kunnen 853 passagiers in en heeft 2 verdiepingen, bizar om te geloven dat zoiets in de lucht kan vliegen.

Het echte aftellen kan nu dus echt beginnen!!


Liefs Amber

Reacties

Reacties

Hanneke

Wow Amer, klinkt geweldig, fijn dat alles nu geregeld is, wel spannend maar het gaat je helemaal lukken! Zou wel stiekum meewillen. Liefs Hanneke

Diana

Spaanend hoor... Een heel avontuur. Maar zeker heel leuk... Zal je vast wel lukken daar.

Gerda

Ik wil mee in je backpack?

Lisette

Dubai is zo mooi echt de moeite waard en zeker geen straf om daar 4 uur te mogen rondhangen?

Jolanda

Super leuk om je zo te volgen! En inderdaad ik zou ook wel mee willen....
Voor een paar weken dan ;-)!!!

Esther

Wat leuk! Dus nu is het pas echt echt. Nog maar 5 weken! Gaat heel snel hoor.

Jolanda

Ja Amber het wordt nu aftellen voor jou. Super gaaf hoor!
Maar ik wil niet mee hoor, zo'n ouwe tante moet je dr niet bij hebben

Yel

En dan nu nu alles is geregeld (super fijn) nog even genieten van Ons en Nederland xxxx

Tineke

Wat een leuk verhaal en fijn dat nu alles geregeld is
Best gaaf dat je nu aan het aftellen bent naar je grote avontuur
Heel veel succes de laatste lootjes en nog maar lekker genieten tot je vertrek naar brisbane ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active