ambervanveen.reismee.nl

Laatste blog vanuit Nederland

Lieve familie en vrienden,

Ja jullie lezen het goed, mijn laatste blog vanuit Nederland. Op dit moment zit ik op Schiphol te wachten totdat mijn vliegtuig naar Dubai de lucht in gaat. Met gezonde spanning typ ik ook deze blog. Wat heb ik er onwijs veel zin. Maar het voelt toch wel een beetje gek om naar de andere kant van de wereld te vertrekken.

Afgelopen week was ook een rare week, afscheid genomen op mijn werk en gister afscheid genomen van mijn lieve familie en vriendinnen. Met lieve cadeautjes vlieg ik over ruim een uurtje naar Australië. Waar mijn hostmoeder en het oudste meisje mij op komen halen op het vliegveld.

Can´t wait!!

Eigenlijk heb ik geen idee meer wat ik nog meer kan typen omdat de zenuwen steeds erger worden. Daarom deze keer maar een korte blog. Zo gauw ik in Australië ben horen jullie snel meer van mij!

Liefs Amber!

Reacties

Reacties

Mieke

Hele goede vlucht
Geniet van alles
Liefs ?

Linda

Een hele goede vlucht en heel veel plezier! Wat een ervaring☺️

Paul

Goeie reis Amber?

Hanneke

Goede reis! Ga volop genieten!
?

Janneke

Wat een avontuur! Fijne vlucht lieve Amber en een goede start! ??

Liesbeth

Een hele goede reis Amber!!
Veel plezier!!

Gerda

Wat ben ik trots op je Amber. Ik hoop dat de zenuwen snel weg gaan en je kan genieten van je grote avontuur. Love you.

Esther

Ik ken je nu 16 jaar en ik heb je vooral de laatste paar jaar ontwikkelingen zien doormaken waar je zelf versteld van kan staan. En dit is het resultaat! De wijde wereld in en werken met kinderen. Keep your head cool, your feet on the ground and make your own miracle! You can do it! ❤

Jolanda

Daar ga je dan, onze nicht, op weg naar het grote avontuur. Zo ver weg dat je dit pas over heel veel uren leest. Maak er wat moois van en denk eraan....blijf altijd jezelf. Luister naar je hart, dan maak je altijd de juiste beslissing. Veel plezier en een dikke kus

Rob & Carola

Succes Amber! Mila gaat je missen! We hoorden vanochtend dat je dit avontuur aan gaat. Heel gaaf en veel plezier!

Yel

Ergens hang je nu in de lucht heel veel plezier lieve am en ik kan niet wachten tot je volgende blog❤️

Yentl

Super veel plezier ik vind het erg stoer van je en alles gaat goed komen ❤️❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active