ambervanveen.reismee.nl

6 maanden weg van huis!

Vandaag ben ik precies 6 maanden weg van huis en dat kan ik natuurlijk zomaar niet voorbij laten gaan, daarom deze terugblik!

Afgelopen 6 maanden heb ik:

  • in 5 vliegtuigen gezeten, waaronder 2 keer in een Airbus

  • 4 landen aangetikt, waaronder een te gekke rondreis over het Zuidereiland van Nieuw-Zeeland gemaakt

  • ik heel wat wilde dieren gezien; walvissen, dolfijnen, haai, zeehonden, zeeleeuwen, kangaroes, koala´s, 2 verschillende soorten pinguins, slang, meerdere enge spinnen waaronder 1 zo groot als mijn hand

  • 4 keer verhuisd, waarvan 3 keer in Brisbane en daarna 1 keer naar Melbourne

  • begonnen met hiken (thanks to Nieuw-Zeeland)

  • mijn adrenaline bucketlist afgemaakt (met wilde dolfijnen zwemmen, bungeejumpen, een helikoptervlucht gemaakt, in een fjord gezwommen, een gletsjer gezien en daarop gehiked, oh en de melkweg gezien)

  • in een 4wheeldrive auto gereden, oh en voor de eerste keer in een automaat

  • halloween gevierd en kerst gevierd in de zomer, oh en oud en nieuw in mijn eentje

  • gekampeerd in de outback waar niks maar dan ook niks was

  • gevlucht voor de bosbranden

  • eet ik inmiddels elke week bruine bonen, vis (kan ik zelf sushi maken) en elke avond een zelfgemaakte salade

  • oh en moet ik volgens mijn hostouders een taco restaurant beginnen of Masterchef van Nederland worden

  • heel veel mensen leren kennen, waaronder mijn beste maatje Coco

  • heel veel kaarten ontvangen en geschreven

  • heel wat roadtrips gemaakt

  • gehuild omdat het tegen zat maar ook onwijs genoten omdat ik het zo naar mijn zin heb

  • een festival en een concert bezocht

  • ben ik erachter gekomen dat ik nooit 4 kinderen neem, en ze ook niet een stapelbed laat slapen

  • een pro geworden in was opvouwen en in bedden opmaken

  • na 180 dagen wachten mijn ouders weer geknuffeld en ze ´mijn´ stad laten zien

  • 19 blogs geschreven en meer dan 6000 foto´s gemaakt


Op naar de volgende 6! Met nog meer landen, nog meer avonturen en nog meer genieten!!

Reacties

Reacties

Cock

Lekker genieten van je Pa en Ma en door gaan met Reizen Ook het Noordereiland is prachtig wat minder ruig maar prachtig
Gr Cock

Monique

Wat leuk.. En super om te lezen dus ik heb ook 19 blogs gelezen.. genieten en geef je ouders een knuffel van mij xxx

Hanneke Stolze

Wat gaat de tijd snel..maar je hebt tot nu toe een geweldig avontuur!
Ik heb alle blogs gelezen en ervan genoten! Geniet van je tijd met je ouders en daarna weer verder! Liefs Hanneke

Mieke

Hé Amber
Geweldig zo n terugblik?
Wat heb je veel gedaan,gezien,doorstaan n meegemaakt??
Nu nog lekker genieten van je Ouders
Veel succes n plezier
Liefs Mieke?

Carla

Wat een lijst met nieuwe (levens) ervaringen heb je gemaakt en dit in allemaal 6 maanden! Heel moedig en super van je om dit avontuur aan te gaan.
Geweldig dat je nu je ouders weer hebt gezien, wat zullen jullie blij zijn geweest.
Geniet van je volgende 6 maanden en wens je ouders een hele fijne vakantie in dit verre prachtige land.
Groetjes, Carla

Mama

Weer prachtig samengevat Amber. En voor iedereen thuis. Het is hier Fantastisch.?

Yel en oma

Zodat die kan je allemaal in je broekzak steken wat een avontuur trots op jou maak van de volgende 6 maanden net zo’n avontuur en een feestje?

Noëlle

Geweldig!
Geniet verder van alle nieuwe avonturen!
Groetjes uit Monster

Tineke

Lieve Amber
Ik hoop op de volgende 6 mnd met nog meer positieve verhalen en belevenissen liefs uit Nederland en van het team van Lunchroom bijzonder
Je naam valt regelmatig en vaak vraagt Ron hoe is het met Amber ? ??

toos

lef, eigen keuzes te maken voor alles wat op je pad komt.
blijf vooral wie je bent.
veel groeten aan je ouders.
het gaat je goed!

anneke van schie . annekevanschie@hetnet.nl

Lieve Amber, genoten van het bezoek van je ouders . Morgen is Mam jarig , 50 jr.
Fijn dat je ze hebt kunnen knuffelen en even vasthouden. Wat heb je al een hele lijst met avonturen beleefd , dingen gedaan , gezien enz. Deze ervaringen en indrukken nemen ze je nooit meeraf. Ze vormen je ook voor de verdere toekomst !
Nu weer aftellen naar het eind van de maand .Het volgende avontuur krijgt nog een vervolg .
l
Liefs van ons , Anneke en Kees .

marleen

Wat heb je al veel gedaan en mee gemaakt. wat gaan de komende maanden nog brengen. Ik ben benieuwd. Veel plezier nog deze laatste maand bij je host family.

Jo

Super veel meegemaakt in een half jaar!! Gaat ongetwijfeld nog veel bijkomen! Heel veel plezier!
Enne..... 4 is toch best leuk hoor, aanrader!!??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active